lördag 22 januari 2011

Jag är pank. Mycket pank! Varför? jo vi har köpt en större bil. Det blev för dåligt med plats i den gamla när vi har med barnvagn och fullpackat med allt annat..


Så här ser den ut. V70 Etanolbil från 2009 med drag(som vi har märkt att man behöver då man renoverar) och lite annan extrautrustning. Rikard hämtade bilen i fredags. Han flög oslo-sthlm + sthlm-örnsköldsvik och körde sedan typ 90 mil hit, fast han stannade i karlstad och sov. Kanske låter onödigt att köpa en bil så långt bort men det var den vi ville ha, och vi kommer förhoppningsvis kunna ha den i många år. Tyvärr är jag ovän med den nya bilen. Inte nog med att den har gjort mig fattig, den har redan gett mig en bula! När jag skulle provsitta snubblade jag in i bilen och smällde i huvudet. Att jag hade stövletter med klackar och att det var is på backen hade nog inget med saken att göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar