fredag 18 februari 2011

Vaccin

I onsdags hade vi Cathrine o Henrik på middag och spelade spel. Det var skoj! Tyvärr var Nellie på dåligt humör och skrek i 2 timmar men så är hon ibland.. Igår var jag och Nellie på stan och shoppade. Blev massa inköp och en trevlig lunch med Tessan o Klara =) Sen på kvällen hälsade vi på Rikards föräldrar och då var Nellan på bättre humör. Log och pratade sötisen =) När vi kom hem fick Nellie ersättning för första gången. Vi ville prova o se om hon åt det och det gjorde hon, massor. Sen somnade hon och sov så länge att hon hoppade över ett av nattmålen!

Idag är det fredag och Nellie ska få sin första vaccination. Ska också blir spännande att se vad hon väger. Sen är planen att jag ska iväg på Vin o Deli-mässa! Rikard ska vara hemma med Nellis. Har försökt att pumpa ur men det blev inte så mycket så då blir det nog ersättning ikväll. Ska även försöka hinna iväg till polisen för att hämta mitt nya pass, bra att ha det fixat. Häromdan fick jag mitt skattekort! Skitbra, nu kan jag jobba i norge hela 2011 utan fler problem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar