fredag 30 mars 2012

Idag har jag jobbat min sista dag! Nu går jag på föräldraledighet från måndag. När man är föräldraledig för ett(kommande) barn får syskon bara vara på dagis 15 timmar i veckan, det är ju lite synd för Nellie trivs ju jättebra där med alla andra barn och aktiviteter, men det blir ju kul att ha henne hemma lite mer också.

Min sista dag på jobbet fick en väldigt bra avslutning eftersom vi hade labfest! Det är ju inte ofta man får gå på fest när man jobbar åt landstinget. Tror vi var runt 150 pers. Vi blev bjudna på italiensk buffé och vatten. Sen var det underhållning och tävlingar. Jag var uppe på scen 2 gånger. Första gången var jag nominerad till priset årets nykomling och andra gången blev jag utvald av mitt lag till att snabbt äta en vaniljmunk utan att slicka mig runt munnen. Tror inte att taktiken var så bra när man skickar upp en höggravid för att delta i en ätartävling men det var ju ingen annan som ville så man får väl göra ett försök då :-) Att jag inte vann gjorde inte så mycket då priserna var typ en wc-borste eller en flaska handsprit från jobbet. Det var iaf en trevlig kväll men jag åkte hem tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar