tisdag 24 april 2012

Idag var jag på mvc på vanlig kontroll. Har gått nästan en vecka över tiden och nu är det slut på kontrollerna. Jag trodde såklart att man skulle gå på tätare kontroller i slutet och speciellt när man går över men nej, nu fick jag ingen ny tid. Här är det minsann inte genesröst med uppföljning. Om 10 dagar kommer jag få en tid för ultraljud(då har jag gått 15 dagar över tiden) så vi får väl se om jag måste vänta ända tills dess.

Vi har fått råttor på vinden. Man kan höra hur den/de gnager och springer runt. Vi funderar på att kasta upp en råttfälla med ost... men det kanske bara är på film man använder ost?? Vår erfarenhet av detta är något begränsad hehe.

1 kommentar:

  1. Vad konstigt att kontrollerna är slut...När jag gick över med Oscar var jag inne för kontroll väldigt ofta. Men vet inte om det hade med mitt höga blodtryck att göra kanske.

    Hoppas han tittar ut snart! :)

    SvaraRadera