fredag 11 maj 2012

Det är Rikards sista föräldradag idag så vi bestämde oss för att åka in till stan. Tog en bra stund innan vi hade packat, klätt, matat och satt rena blöjor på båda, fått in ungar och vagnar i bilen... Inget man vill göra ensam typ.. sen slog det mig att det är ju det här jag kommer göra nu! Förutom att jag inte behöver dra med blöjor och ombyten och vagn när Nellie ska till dagis men ändå..

Vi var till optikern och valde ut bågar båda två, nu ska herr Arvidsson också skaffa glasögon! på tiden! och jag har fått mycket sämre syn nu under graviditeten, det kan tydligen hända. Får se om det blir bättre sen efter att jag slutat amma? Vi testade även mcdonalds nya mac wrap, som man får prova gratis med deras app just nu. Den var god, ett bra alternativ till burgare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar