tisdag 19 februari 2013

Måndag morgon och det kryper en silverfisk på min arm i sängen!! På mig!! I min säng!! Jag fick nog! Såhär kan man inte bo. Ringde vårt försäkringsbolag Tyrgghansa som har sitt eget utrotningsföretag som tydligen går på försäkringen, man behöver inte ens betala självrisk(kan det vara möjligt?) Jag fick välja om jag ville ha en sanering eller testa med massa dosor och klisterhus. Saneringen lät jättejobbig eftersom de sprayar listerna och sen är de giftiga i 5 veckor tills man får tvätta dem. Så jag har nu fått hem dosor och klisterpappershus att placera ut men om detta inte hjälper får vi antagligen ta en 5-veckors semester i Thailand ;-) På eftermiddagen åkte vi till öppna. Idag har Lucas varit i badhuset med Astrid och Leo. Det tyckte han var jättekul! Han har varit glad hela dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar