söndag 5 maj 2013



Ja men det är ju fantastiskt... Mammaledigheten är slut och imorgon ska jag börja jobba. De sista 2 veckorna hade jag tänkt att jag skulle njuta ordentligt av sista tiden som föräldraledig. Då drar jag på mig århundradets magsjuka och blir sängliggandes i flera dagar så att Rikard måste vabba. Efter det går det nån dag och sen drar hela familjen på sig en förkylning. Värre saker har ju hänt men ändå irriterande. Nu är det sista lediga kvällen och jag börjar jobbet om 12 timmar. Nellie skriker strax efter nattningen, vi går in och det är spyor överallt! Hela henne, hela sängen o godsedjuren! Efter dusch, sängbyte, tvätt och vädring sitter vi i soffan och ser på Pettson & Findus och Nellie kräks i en hink stackarn :-((

Här är iaf en bild från tidigare idag när Nellsan hjälpte pappa att lägga golv i sovrummet..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar