tisdag 29 mars 2011

Har varit på skattekontoret idag för att ändra namn då jag och Nellie heter olika i norge och sverige. Det lyckades väl inte så bra. Eftersom vi inte är folkbokförda här så är vi inte med i folkbokföringsregistret och då vi finns egentligen inte.. De tog kopior på passen men trodde kanske inte att de kan göra något. Så nu fattar jag inte vad jag ska göra. Ska jag ändra namn på banken, jobbet? nav - där vi får föräldrapengar och barnbidrag? Jag ville ju bara ändra för att det skulle bli rätt i framtiden med pension o sånt. Fatter ingenting!

Det var babysång idag men jag orkade inte gå för jag mådde sämre idag igen. Föreslog för Rikard att han skulle ta VAF(vård av fru) men han trodde inte att det fanns nåt sånt :P Men jag lyckades iaf släpa mig ut på den vanliga turen och fick sällskap av Trine.

Här ser ni nybadad Nellie ikväll. Äntligen börjar håret växa lite på toppen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar