torsdag 24 mars 2011

I morse när jag skulle öppna garderoben och ta ut kläder lossnade dörren och jag fick den i huvudet. Det var själva metallgängorna som bröts av. I lägenheten är det gamla inbyggda garderober.. kanske de borde fundera på renovering när saker å ting börja rasa samman? Iaf så ringde jag felanmälan och det kom några gubbar och fixade den redan efter några timmar så det var ju bra att vi slapp ordna med det, den hör ju faktiskt till lägenheten.

Nellie var så duktig och sov förmiddag i sin säng(!) en hel timme(!) och sen sov hon middag en timme när jag var ute på promme. Sen åkte jag iväg på fagkväll med jobbet. För er svenskar så vet jag inte hur jag ska översätta fag, finns kanske inget svenskt ord? Men det var lite föreläsning från en firma och sen bjöd de på pizza =) Rikard hade visst inte haft så kul här hemma för Nellie hade varit riktigt skrikig, till och med i vagnen när han försökte gå en tur för att hon skulle somna. Men hon är en sötis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar