onsdag 25 maj 2011

Helgen som var spenderades i karlstad. Bl.a. var Nellies kompis Klara på besök. Hon är stor tjej nu och kan gå och prata =) Har också ordnat det sista på lilla toan, gött med ännu ett rum renoverat! Skulle vara kul att ta tag i trädgården också men det får bli när vi har tid. I måndags åkte vi tillbaka till norge och Nellis började bli lite förkyld och så tät att hon inte kan ta napp dvs ingen sömn på dagen och nästan ingen på natten.. jag försökte med saltlösning och morsmelk men det hjälpte inte så nu har vi köpt avsvällande näsdroppar. Det var typ 2 månader sen Nellie sov hela nätter och jag börjar bli riktigt sliten. Rikard hjälper till såklart och jag får sovmorgon ibland men det går inte att sova ikapp alla förlorade timmar. Så ska jag börja jobba igen om en dryg vecka.. blir nog tungt.. men det är nog samma för alla småbarnsföräldrar. Idag har vi varit på barselträff =) Det är jättetrevligt och nästa vecka blir ju sista gången jag kan vara med =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar